数字世界七大古代奇迹的重建

阿尔忒弥斯以弗所寺的数字化改造.

“大家都听过的世界七大奇迹中的每一个, 但很少都看见了 . 要想成功就必须走出国门, 波斯, 越过幼发拉底河, 前往埃及, να περάσει λίγος χρόνος μεταξύ των Ελλήνων στην Ελλάδα, να πάει στην Αλικαρνασσό στην Καρία, να πλεύσει στη Ρόδο και να δει την Έφεσο στην Ιωνία. Μόνο εάν ταξιδέψετε στον κόσμο και εξαντληθείτε από την προσπάθεια του ταξιδιού, θα ικανοποιηθεί η επιθυμία να δείτε όλα τα Θαύματα του Κόσμου.Αρχίζει λοιπόν ο οδηγός του Φίλωνα του Βυζαντίου στα Επτά Θαύματα του Κλασικού Κόσμου. Όταν ο Φίλων έγραψε το βιβλίο του κατά τον 4ο έως τον 5ο αιώνα μ.Χ., τα κτίρια που έπρεπε να συμπεριληφθούν στον κατάλογο των θαυμάτων ήταν για συζήτηση. 事实上, ο όροςθαύμα” (θεάμαι στην αρχική ελληνική γλώσσα) μπορεί ίσως να μεταφραστεί καλύτερα ωςαξιοθέατα”, όπως στα αξιοθέατα που πρέπει να δούμε πριν πεθάνουν. Ο Φίλων και οι συνάδελφοί του συναγωνίζονταν για το ποιος θα μπορούσε να δημιουργήσει τον καλύτερο κατάλογο και έτσι να εμπνεύσει τα μυαλά των ταξιδιωτών σε ολόκληρο τον κλασικό κόσμο.

Για να σώσει τους αναγνώστες του να γίνουνσχεδόν νεκροίστην προσπάθειά τους να δουν και τα επτά θαύματα, ο Φίλωνας έγραψε τον οδηγό του για να αναδημιουργήσειτα όμορφα και καταπληκτικά πράγματα στο σπίτι του.Σήμερα μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα και να φέρουμε αυτά τα αρχαία θαύματα στην ψηφιακή σας οθόνη.

Οι ανακατασκευές που βρέθηκαν παρακάτω έγιναν από τους ψηφιακούς καλλιτέχνες Keremcan Kirilmaz και Erdem Batirbek που χρηματοδοτήθηκαν από την Budget Direct στην Αυστραλία. Εργαζόμενοι με περιγραφές και απεικονίσεις των αρχαίων θαυμάτων, εργάστηκαν για να ανακατασκευάσουν τις διαστάσεις και το μέγεθος κάθε δομής και να τις τοποθετήσουν πίσω στα αρχικά τοπία τους. Οι δημιουργίες τους αποστέλλονται στην Fractal Motion, οι οποίες τους μετατρέπουν σε κινούμενα σχέδια που μας επιτρέπουν να δούμε τα θαύματα ξαναχτίστηκαν πριν τα ίδια μας τα μάτια.

Τα λόγια του Φίλωνα εξακολουθούν να έχουν μεγάλη δύναμη σήμερα. Από όλα τα διάφορα θαύματα του αρχαίου κόσμου, μόνο οι Πυραμίδες της Γκίζας εξακολουθούν να επιβιώνουν, επομένως δεν μπορούμε να τα δούμε μόνοι μας. Μπορούμε όμως να διαβάσουμε τα λόγια του και να δούμε τη δύναμη της ψηφιακής απεικόνισης!

Οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας

Ο λεγόμενος Hanging Garden με τα φυτά του πάνω από το έδαφος μεγαλώνει στον αέρα. Οι ρίζες των δέντρων πάνω σχηματίζουν μια στέγη πάνω από το έδαφος. Οι πέτρινοι πυλώνες στέκονται κάτω από τον κήπο για να το υποστηρίξουν και ολόκληρη η περιοχή κάτω από τον κήπο καταλαμβάνεται με χαραγμένες βάσεις των πυλώνων. “

Οι ατομικές δέσμες φοινικόδεντρων είναι στη θέση τους και ο χώρος που τους χωρίζει είναι πολύ στενός. Το ξύλο από φοίνικες είναι το μόνο είδος ξύλου που δεν σαπίζει. Όταν είναι κορεσμένοι και υπό μεγάλη πίεση, αψώνουν προς τα πάνω και θρέφουν τα τριχοειδή αγγεία των ριζών. “

«Το αριστούργημα είναι πολυτελές και βασιλικό και σπάει τους νόμους της φύσης για να κρεμάσουν το έργο της καλλιέργειας πάνω από τα κεφάλια των θεατών».

Ψηφιακή ανακατασκευή των Κρεμαστών Κήπων της Βαβυλώνας

Οι Πυραμίδες της Γκίζας
Βουνά έχουν χτιστεί σε βουνά. Το τεράστιο μέγεθος της τετραγωνισμένης τοιχοποιίας είναι δύσκολο για το μυαλό να κατανοήσει και όλοι μπερδεύονται από την τεράστια δύναμη που απαιτείτο για να κερδίσουμε ένα τέτοιο βάρος υλικού ».

Μια τετράγωνη βάση βυθίστηκε και οι πελεκητές πέτρες συνθέτουν τα θεμέλια που έχουν τις ίδιες διαστάσεις με το ύψος κάθε δομής πάνω από το έδαφος. Σταδιακά όλο το έργο τέθηκε σε μια πυραμίδα, φθίνουσα σε ένα σημείο.Στην έκπληξή του προστίθεται η ευχαρίστηση, ο σεβασμός του θαυμασμού και η λαμπρότητα, η λαμπρότητα. … Μέσα από τέτοιες πράξεις οι άντρες ανεβαίνουν στους θεούς ή οι θεοί κατεβαίνουν στους άντρες ».

Ψηφιακή ανακατασκευή των πυραμίδων της Γκίζας

Το άγαλμα του Δία στην Ολυμπία
Όπου όπως αναρωτιόμαστε απλώς στα άλλα έξι θαύματα, γονατίζουμε μπροστά σε αυτό το σεβασμό, επειδή η εκτέλεση της δεξιοτεχνίας είναι τόσο απίστευτη όσο η εικόνα του Δία είναι άγια. Το έργο φέρνει έπαινο και η αθανασία φέρνει τιμή “. “Αυτές ήταν οι παλιές καλές μέρες για την Ελλάδα! Όταν ο πλούτος της στον κόσμο των θεών υπερέβη τον πλούτο οποιουδήποτε άλλου λαού σε κάθε επόμενη χρονική στιγμή. όταν είχε έναν καλλιτέχνη που ήταν δημιουργός της αθανασίας που δεν συμπλήρωσε με κανέναν που αργότερα παρήγαγε. “

Ψηφιακή ανακατασκευή του αγάλματος του Δία στην Ολυμπία

Ο Κολοσσός στη Ρόδο
Ίσως ο Δίας να χύσει τους θαυμαστούς πλούτους στους Ρόδιους ακριβώς για να τιμήσουν τον Ήλιο να το ξοδέψει για την ανέγερση του άγαλμα του θεού, στρώμα πάνω στο στρώμα, από το έδαφος μέχρι τους ουρανούς”.
Μια βάση του λευκού μαρμάρου ήταν τοποθετημένη, και πάνω σε αυτό έβαλε πρώτα τα πόδια του Κολοσσού μέχρι τα αστράγαλα. Είχε ήδη συλλάβει στο μυαλό του τις αναλογίες στις οποίες θα χτιστεί ο Θεός εκατόν είκοσι ποδιών.
Λίγο αργότερα έφτασε στο στόχο του ονείρου και, σε βάρος πεντακοσίων χάλκινων ταλέντων και τριακοσίων ασημένιων ταλέντων, έκανε τον θεό του ίσο με τον θεό. Έκανε ένα εξαιρετικό έργο στην τόλμη του, γιατί στον κόσμο είχε θέσει έναν δεύτερο Helios που αντιμετωπίζει ο πρώτος. “

Ψηφιακή ανακατασκευή του Κολοσσού στη Ρόδο

Ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο

Ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο είναι το μοναδικό σπίτι των θεών. Ποιος θα δει ποτέ θα είναι πεπεισμένος ότι έχει συμβεί μια αλλαγή τόπου: ότι ο ουράνιος κόσμος της αθανασίας έχει τοποθετηθεί στη γη. Για τους Γίγαντες ή τους γιους του Αλόη που επιχείρησαν την ανάβαση στον ουρανό, έκανε ένα σωρό από βουνά και δεν έχτισε ναό αλλά τον Όλυμπο.
Η ποσότητα της τοιχοποιίας που δαπανήθηκε στις κατασκευές κάτω από τον γύρο ανήλθε σε ολόκληρα λατομεία βουνών”.

阿尔忒弥斯以弗所寺的数字化改造

Ο Φάρος της Αλεξάνδρειας
Η επόμενη τοποθεσία στον σημερινό κανονικό κατάλογο των αρχαίων θαυμάτων είναι ο Φάρος της Αλεξάνδρειας. Ο Philo, 然而, δεν περιέλαβε το θαυμάσιο κτίριο στη δική του λίστα. Αντ ‘αυτού έχουμε περιγραφές του φάρακα από πολλές ισλαμικές πηγές πριν από την καταστροφή του κτιρίου. Ο ταξιδιώτης και μελετητής Ibn Jubair επισκέφθηκε το φάρο το 1183 με προσκύνημα στη Μέκκα. Ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από την παρουσία της δομής!
Ένα από τα μεγαλύτερα θαύματα που είδαμε σε αυτή την πόλη ήταν ο φάρος τον οποίο ο Μεγάλος και ο ένδοξος Θεός είχε ανεγερθεί από τα χέρια εκείνων που αναγκάστηκαν να εργάζονται σαν« σημάδι σε όσους προβαίνουν σε προειδοποίηση από την εξέταση της τύχης των άλλων »[ Κοράνι: 15:75] και ως οδηγός για τους ταξιδιώτες, διότι χωρίς αυτό δεν μπορούσαν να βρουν την αληθινή πορεία προς την Αλεξάνδρεια. Μπορεί να δει για περισσότερα από εβδομήντα μίλια, και έχει μεγάλη αρχαιότητα. Είναι πιο έντονα χτισμένο προς όλες τις κατευθύνσεις και ανταγωνίζεται το ύψος του ουρανού. Η περιγραφή του υπολείπεται, τα μάτια δεν καταλαβαίνουν και τα λόγια είναι ανεπαρκή, τόσο απέραντο είναι το θέαμα ».

Ψηφιακή ανακατασκευή του Φάρου στην Αλεξάνδρεια

Το Μαυσωλείο στην Αλικαρνασσό
同样, το φημισμένο Μαυσωλείο στην Αλικαρνασσό δεν επισκέφθηκε ο Φίλο, αλλά ο Ρωμαίος ιστορικός Πλίνιος ο Πρεσβύτερος έγραψε μια περιγραφή του ναού τον 1ο αιώνα μ.Χ. και μας παρουσιάζει λεπτομέρειες για τους ίδιους τους καλλιτέχνες που δημιούργησαν το κτίριο.
Ο Σκόπας είχε ως αντιπάλους του και τους συγχρόνους του Μπράιαξ, τον Τιμόθεο και τους Λεοχάρες, τους οποίους πρέπει να συζητήσουμε από κοινού, επειδή έκαναν από κοινού τα γλυπτά του Μαυσωλείου. Οι καλλιτέχνες αυτοί ήταν ιδιαίτερα υπεύθυνοι για να κάνουν το κτίριο ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου ».
Τα γλυπτά στην ανατολική πλευρά ήταν σκαλισμένα από τον Σκόπα, εκείνα στα βόρεια από τον Βρυξάκη, εκείνα στα νότια από τον Τιμόθεο και εκείνα στα δυτικά από τους Λεοχάρες. και πριν τελειώσουν η βασίλισσα πέθανε. Αλλά δεν σταμάτησαν το έργο μέχρι να ολοκληρωθεί, θεωρώντας ότι είναι ένα μνημείο της δικής τους δόξας και καλλιτεχνικής δεξιοτεχνίας. και μέχρι σήμερα τα χέρια τους ανταγωνίζονται μεταξύ τους. “

Ψηφιακή ανακατασκευή του Μαυσωλείου στην Αλικαρνασσό

Όλες οι παραπομπές από τον Φίλο του Βυζαντίου «Στα επτά θαύματα» προέρχονται από το βιβλίο «Τα επτά θαύματα του κόσμου: Μια ιστορία της σύγχρονης φαντασίας από τον John Romer και την Elizabeth Romer και μεταφράστηκαν από τον Hugh Johnstone.

Ντέιβιντ Άντερσον

HTTPS://www.forbes.com/

发表评论